.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش 10 درصدی ازدواج در مازندران

مدیرکل ثبت احوال مازندران با اشاره به ثبت 9 هزار و 349 واقعه ازدواج در سه ماهه نخست امسال در استان اظهار داشت: میزان این واقعه نسبت به سه ماهه نخست سال قبل، 10 درصد کاهش نشان می دهد.

به گزارش مهر، فرج الله ملکی در جلسه شورای اداری ثبت احوال مازندران در ساری افزود: در این مدت نیز هزار و 338 واقعه طلاق در استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 24 درصدی برخوردار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: 10 هزار و 325 واقعه ولادت سه ماهه امسال در مازندران صورت گرفته که تعداد ثبت ولادت نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 1.5 درصد کاهش نشان می دهد.

مدیرکل ثبت احوال مازندران با اشاره به اینکه در هر شبانه روز به طور متوسط 111 واقعه ولادت در مازندران به ثبت رسیده است، تصریح کرد: تعداد ثبت ولادت پسر 5 هزار و 273 و نوزاد دختر 5 هزار و 52 نفر اعلام شده است.

ملکی با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال به ازای هر 100 واقعه ولادت دختر تقریبا 104 واقعه پسر به ثبت رسیده است، یادآور شد: وفات ثبت شده در سه ماهه نخست امسال سه هزار و 643 واقعه بوده است.

وی با اعلام اینکه وفات ثبت شده نسبت به مدت مشابه بهار 87 حدود 5 درصد کاهش نشان می دهد، افزود: در هر شبانه روز به طور متوسط 39 واقعه وفات به ثبت رسیده است.

به گفته وی، تعداد ثبت وفات مردان دو هزار و 78 و زنان هزار و 565 مورد بوده است.

وی افزود: بدون احتساب مهاجرت شش هزار و 682 نفر به جمعیت مازندران در سه ماهه اول سال 88 افزوده شده است.

مدیرکل ثبت احوال مازندران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به صدور کارت شناسایی ملی برای بیش از 99 درصد از واجدین شرایط دریافت کارت ملی در استان افزود: کارت شناسایی ملی برای دو میلیون و 459 هزار و 956 واجد شرایط مازندران صادر شد.

ملکی در پایان با بیان اینکه بر اساس طرح پوشش وقایع حیاتی 99 درصد ولادت ها در ظرف یکسال و 89 درصد آن در مهلت قانونی به ثبت رسیده است گفت: 97 درصد وفات استان در ظرف یکسال و 80 درصد آن در مهلت قانونی ثبت شد.

مازندران بر اساس سرشماری سال 85 نفوس و مسکن کشور قریب به سه میلیون نفر جمعیت دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فربد 22 تير 1388
منتظر روزهاي بدتر بايد باشيم آقاي مدير كل به داد مازندران برسيد مازندران وفادارترين استان در كشور به نظام بوده است مشاركت 97 درصدي گواه اين ادعاست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.